Objavljen: Građevinar 68 (2016) 9
		Tip rada: Stručni rad 
		
		
		Preuzmi članak (HR verzija):  PDF
		Preuzmi članak (EN verzija):  PDF
		
		
Menadžment i učinkovitost strategije graditeljske tvrtke
Sažetak
Hrvatske graditeljske tvrtke zadnjih 20-ak godina prolaze kroz intenzivne dinamične promjene uvjetovane političkim i ekonomskim utjecajima na graditeljskome tržištu kao što su proces privatizacije državnih tvrtki, otvaranje hrvatskog tržišta, intenzivna obnova u ratu porušenih objekata ili intenzivna izgradnja autocesta. Takve turbulentne promjene utjecale su na graditeljske tvrtke na različite načine. Neke, prije Domovinskog velike hrvatske tvrtke nestale su s tržišta, a neke su transformirale menadžment i provedbu procesa građenja. U radu je prikazan Balanced Scorecard, model pristupa oblikovanju i provedbi poslovne strategije graditeljske tvrtke.
Ključne riječistrategija graditeljske tvrtke, Balanced Scorecard, mjerila uspjeha, strateška inicijativa
